uuhu!!

Jag har inte ridit sen den 24 april, och det känns.... Men det e så det blir när man inte har någon egen häst att rida.. och man kan ju inte alltid förlita sig på sina kompisar som har hästar eller så.. Om ni fattar vad jag menar? :) men men. .Sånt e livet!!
Idag va det upp tidigt. jag skulle hänga med S till ridhuset när hon skulle på hoppträning med Vega. Dom va såååå duktiga!! :) Guldstjärna till dom! :D
Och igåår!!! AAAAAHHHH Jag e såtolt över mig själv!! :D vi var hos Åke igår och tog lite kort på honom när S longera honom, han var mycket mycket busig och mycket mycket kaxig. Men jag fick sååå bra kort så det e sanslöst!! Tyvärr har jag inga bilder på det, men de kanske kommer någon dag!
Snart ska vi till Åke igen och J ska nog rida tror jag.
¨Sen ska jag hem och fira att det är Kristi himmelsfärds dag!! Sen nästa vecka redan är det Turkiet som gäller!! YAY!!!
"Lilla" Vilma

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken härlig bild:)

2012-05-20 @ 19:37:29
URL: http://dressyrfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0