Snart.

Underbart väder idag med! De fläcktar fruktansvärt skönt ute :D Och jag är överlycklig!!! :D Jag har väldigt svårt för att bli brun. Jag blir bara röd typ. Men idag när ja kollade så såg jag en liiiten liten rand efter shortsen ja hade igår! :D De e lika bra att börja bygga på brännan inför Torsdag!
Och just nu försöker ja få tag på en gubbe som kan ha ett sommarjobb till mig, men för icke tag på honom! De e ju så sent nu så de finns knappt några jobb kvar "/
Ska plugga en massa idag med, och försöka skriva mitt sista prov imon, även försöka få in mitt sista arbete!
Sen är det bara imon med som ja e kvar i Sverige!! Det är heeelt overkligt. De känns inte som att vi ska åka i övermorgon! Det är helt sjukt! :D

Kommentarer
Postat av: Emmie Persson

NU KÖR JAG HOT/NOT, SKICKA IN DIN BILD PÅ DIG OCH DIN HÄST TILL [email protected] DIREKT, VISA UPP DIG FÖR 500 ANSIKTEN!

www.emmiepersson.se



Fin blogg btw;D

2012-05-22 @ 16:20:14
URL: http://emmiepersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0