Guttasjön

Sådär nu va Guttasjön avklarad! Jag har haft såå fruktansvärt roligt! Vi åkte ut på larm dag som natt, vi spelade även offer. Och dom som hade körkort fick ju såklart köra ambulansen! Så u hade jag tänkt att slänga upp lite bilder från guttasjön!
Ca kl 7 imorse vid guttasjön.
Jag som spelar offer! xD
Guttasjön
Klassen chillar biffen i lastbilarna.
Tidigt imorse.
MAAT!
En i klassen spelade offer och hade en skallskada.
Guttasjön
En buss som brinner, under storlarmet.
Storlamet
Ett annat storlarm
Marina spelade offer!
Såhär såg jag ut efte att ha ätit ute...
Grillning. Även haft vattenkrig med lärarna.
Väntan på maten
Räddningstjänst eleverna i action.
Där va några bilder. Sen lämnade vi Guttasjön ca kl 7 imorse. Och de ligger typ i borås, och sara skulle dit på förmiddagen, så det va liksom ingen idé att åka hem för att sen åka tillbaka till borås. Så vi åkte till borås ridhus och parkerade bilen, och la oss och sov i bilden i 4 timmar. och de va sååå sköönt!!
Kan även säga att det har vart olidligt varmt idag med. I och med att ja brände mig så igår så kunde jag ju inte vistas i solen, och när ja gjorde de fick jag ju ha tröja på mig och det blev rätt så varmt kan jag meddela! Nu sitter jag i min Ziperall och försöker värma upp mig efter en kall dusch!

Kommentarer
Postat av: camilla

Härliga blider fick du iaf :)Och härligt väder. Tänk om det regnar hua....

2012-05-04 @ 10:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0