Gårdagen

Igår firade ja min kompis, och gick ut. Och det var awesome!! Det hände sjukt mycket roliga grejer, och vi dansade för en hel månad typ!! x) Men jag drack bara 3 cider igår, från kl 10 typ till halv sex, så jag höll mig nykter hela kvällen till skillnad från vissa andra jag var med ;) Träffade även Bingo Rimér igår och tog kort med honom x) inte för att jag e något större fan men lite häftigt allt att jag har träffat ch festat med Bingo!! ;)
Snart ska jag till J och träffa dom andra och prata om igåår, och även beställa saker från (taxfree?) :D
För nu är det 11 dagar kvar tills det bär av till TURKIET!!!
Jag ber även om ursäkt för dålig uppdatering, men det händer inte så mycket som jag kan skriva om x)hahaha
Rocker

Kommentarer
Postat av: EMILIA SAMUELSSON

sv - tack så mycket ♥

Du har också en fin blogg :)

2012-05-13 @ 23:15:01
URL: http://emiliasamuelssonn.blogg.se/
Postat av: matilda

sv: aw takc så mycket, glad jag blir!

2012-05-15 @ 22:36:52
URL: http://skogsrusset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0