Sömn

Då han man provat att jobba natt också :) De va vell trevligt. De va lite stelt i början med den ja skulle gå brevid, men till slut släppte de lite :) Jag sov inne på kontoret i ett pytte litet rum. De va jätte svårt att somna, men när ja till sluut håll på att somna håll ja på att bajja ner mig asså!!! Jag blev så jävla rädd! Skrivaren inne på kontoret börja låta som faan!! Jag bev heelt totalt livrädd! De lät typ som andra världskriget! x) hahaha Sen somnade ja till slut ändå, sista gången ja kolla på klockan va hon vell kanske ett, men sen vakna ja minst en gång i timman. Och sen gå upp klockan sex. Men ja måste säga att ja e förvånansvärt pigg för att inte sovit så mycket inatt! :) Men men..
Ska till Sara snart och kanske prova rida Favven lite :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0