Mycket att tänka på!

Denna måndagen har vart mycket rörig!!! Vid tio skulle ja till kiriurgen och ta ut min pstav, och grejen e den att ja skulle haft ut den i septemver förra året!! :O men då hitta dom den inte med ultraljud, så ja fick åka till Borås och göra en magnetröngen och då hitta dom den! Så iddag så tar dom in dedär kassa ultraljudet igen, och hittar den som sagt inte. Då säger kirurgen att den får sitta kvar där helt enkelt!? Så j*vla onördigt!! Sitta och vänta i 10 månader på få ta ut den, så går de inte!?!?!?

Sen va de iallafall hem och äta sen iväg till AF, och där gick de bra, väldigt mycket prat bara. Plus att ja va så himla trött så hon måste säkert trott att ja va hög eller nånting xD sen efter en timma va de hem och hämta lite grejer och bege sig till sos. Och herreguuuuuud!!!! Så mycket siffror och olika månader har jag nog aldrig hört någon säga som på den timman.. Kommer knappt ihåg hälften av vad som har sagts idag....
Sen de bästa till sist!!
Jobbet!! Jag har nog aldrigt trivts någonstan så bra så snabbt som där! Jag älskar de!! Ja hoppas verkligen att dom tyckte om mig lika mycket som jag tycker om dom! :D

Kommentarer
Postat av: Sara

vilma är alltid lika sexy :)

2012-06-13 @ 14:23:34
URL: http://litemeromoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0