Glad tjej!!

Sorry för bloggtorkan!! Men jag har inget att skriva om tyvärr..
Jag Malin, Ida, Julia och Jessica som åkte ju som sagt till turkiet ihop en vecka. Och det va den bästa veckan i hela mitt liv!! Fast väldigt slitsam ;) Dricka varje kväll, komme hem vid ca 4 och gå upp kl 8 varje dag, de sliter lite på kroppen. men de va värt de!! Jag älskar Alanya!! Och ja säger då de, åker ni till Turkiet så gå till en bar som heter Casablanca!! Vi gick dit varje kväll och de va underbart!
.
Och idag va ja även på en arbetsinderjuv, och fick två tider till att gå bredvid, sen när ja kom hem så ringer han igen, och nu kanske, kaaaanskeee ja har en natttjänst också!! :D:D Glad tjej!!!! :D

Kommentarer
Postat av: Jonna

Söt heade! :)

2012-06-05 @ 20:38:35
URL: http://narbonne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0