Vilmutt!

Igår så red jag lilla Vilma, insåg då att jag inte hade ridit på mer än en vecka!! Men men... Jag hoppade små skutt på Saras gård igår. Så bilder kommer att komma! Vi såg att jag gör fruktansvärda miner innan hindret och över hindret.. Hahahahaha!! Så även sånna bilder kommer ni att få se.. Jag ser liivrädd ut på bilderna hahaha!!
.
Så ramla jag även av hahaha! Hon gjorde ett monster skutt över hindret som jag inte var beredd på, sen tvärnitade hon efter hindret, då landade jag på hennes hals och låg där en stund sen så tog hon  ner huvudet så gjorde ag en kullerbutta ner.. hahahahahahah. Det var nog längesen jag skratta sååå mycket som jag gjorde då!!
.
Och såå "elak" som hon är. Hon bockar och bockhoppar och grejer (oftst bara för att det är roligt) Och jag har hållt mig kvar varje gång!?!?! Sara säger att jag är ett mirakel xD Men när hon står still, det är dåå jag trillar av! xD
Den ända bilden som jag har på Vilma för tillfället!

Kommentarer
Postat av: camilla

Fina ni är.<3

2012-04-28 @ 15:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0