Utsliten..

Dagen igår va lungt, ända tills kl blev ca fem.. Då jag kom på att jag hade nationella tal i svenska idag... De blev lite panik artat. Så satt uppe med talet tills jag blev klar tio över ett inatt. Och gick upp ca sju idag. Sen hade ja steptest på idrotten också.. Upptäckta att jag inte har så mycket lårmuskler?! xP
Sen var jag hemma typ halv fem och stensomna på soffan och sov en timma ^^ det vad såå skönt! Just nu sitter jag och halvsover nästan, så det blir tidig säng idag. får vänta åtminstånde tills efter nio.
Det som va lite jobbigt va att läraren sa att jag skulle ha talen imorgon igentligen? Men jag gjorde det idag ändå. Och de va såå skönt att få de gjort. Och jag var knappt nervös alls! :D och fick mycket bra kritik från klasskompisarna :D som är såå underbara! :D
I resten av tiden i skolan är det sjukt mycket som ska lämnas in. Och från nu tills skolan slutar ska vi iväg till massa ställen. Bla guttsjön i ett dygn, sen stockholm i tre dagar, den ska jag till Turkiet i ev vecka!! Lite jobbigt med underbart att ALLT är slut till sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0