RUBRIK!?

Åh gud vilken dag.. har gjort jätte mycket. Jag och Sara städade deras höloft idag, sen mockade vi och städa stallet. Sen gjorde vi en joinup med Vilma... Och de gick ju sådäär........... Precis när hon hade visat dom första tecknena att hon lyssna på mig ställde jag mig i mitten och gjorde ingenting. Då skulle hon igentligen ha kommit fram till mig.. Meen hon sprang till kanten och hoppa över staketet och stenmuren?!?!  Och det är typ 2 meter långt? Och typ 70 högt!?!? Och de gjorde hon  iprincip från stillastående!?!?

Sen hängde jag med Sara till ridhuset när hon skulle rida Vega tillsammans med Jessica och Åke. Och jag skulle agera fotograf ^^
Ska sova hos Sara inatt och Jessica med. Och imorgon när Sara åker och jobbar ska jag och Jessica pyssla lite med hästarna! ^^
Vega! Jag älskar att fotografera!
Jessica och Åke!


Jessica och Sara plus en som heter Natalie har en blogg tillsammans! Checka den! det är värt de! :)

http://litemeromoss.blogg.se/?tmp=13233439



Kommentarer
Postat av: camilla

Fin fint...

2012-04-09 @ 07:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0