Ovanlig avsittning

Hej! Som sagt var vi hos Åke idag. Och i och med att jag bara har ridit sen i sommras har jag bara skrittat på honom en gång, en kort stund. Dels för att jag är så ovan vid stooora hästar haha xD men i allafall så skulle jag få skritta och trava lite på honom. De gick jätte bra! :) Ända tills han såg någon stå helt plötsligt uppe på läktaren, och har blev LIVRÄDD! Han studsa fram med ett skutt, och innan jag ens hann att tänka låg jag på marken.. de va lite komiskt ändå hahaha. Jag rullade typ över hans bak och sen ner på marken liksom...! Hmmm!
.
Ikväll ska jag inte hitta på så mycket. Och jag ska sova själv inatt, som jag typ inte har gjort på en vecka, och sen utan någon djur på rummet :( Har haft Sally inne på mitt rum på natten ända sen vi fick henne för lite mer än ett år sen. Men i och med att hon har valparna i vardagsrummet så kan hon inte sova hinne hos mig "/
En mycket dålig bild på Sally.. Men hon är s fruktansvärt sööt!!

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Hahaojdå, det är sådana avramlingar som man ska ha på film;)

2012-04-10 @ 22:18:08
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0