Fullt sjå!

Har fått mycket gjort idag! Först åkte jag och Sara med hennes mamma till ridhuset med Muppen, och tog lite kort och filma lite.. Första gånge jag red honom idag!! :D
Sen pyssla vi lite med Åke och lät han springa lite i ridhuset, han äääälskar deet! :D
Sen kte vi till Älekulla och red Rocker. Och för lite omväxling så red ja ut, med Sara och Natalie som skulle filma lite och så. Och det va såå kul han va super pigg, och jätte glad! Vi får se när filmerna kommer i och med att jag ite har dom själv! Sist men inte minst red jag och Sara ut på Vega en liten bit barbacka!
Så nu sitter ja hemma i soffan med hundar och katter omkrig mig och kollar på BB! Har som sagt haft att göra hela dagen!
Världes vackraste Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0