Fint väder!

Första dagen på hela veckan som det är fint väder ute! Men ingen ridning idag "/  men men.. I och med att jag inte har någon egen häst för jag ju anpassa mig tilll mina kompisar som jag rider hos. Men förhoppningsvis ska jag träffa Malin idag som jag typ inte har träffat på ca 2 veckor eller mer?! Det är inte okej!! Men det blir så ibland, att man är väldigt nära varandra ett tag och sen glider ifrån varandra lite och sen är man nära och sen glider ifrån varandra igen. Eller? Ändå bor jag kanske 400 meter från Malin, om inte mindre. Meen vi får hoppas att vi träffas idag!
Jag och Malin när vi va smååååå! :)






Jag har bara bloggat i några dagar, men har blogg torka! Vad vill ni läsa!?

Kommentarer
Postat av: camilla

Hihi ja jösses. Det måste vara några år sen nu :)

Fast fina var ni då oxå.

2012-04-19 @ 17:46:31
URL: http://natthalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0